Er verschijnen iedere dag zoveel berichten op social media, af en toe zie je door de bomen het bos niet meer - zeker als je ook de socials van je bedrijf in de gaten moet houden. Wil je zeker weten dat je niets mist? Denk dan eens aan social media monitoring. Hiermee kun je in kaart brengen waar, wanneer en met welke toon er online over jouw bedrijf gesproken wordt.
Social media dashboard
Met behulp van een real time social media dashboard kun je op ieder moment van de dag zien welke berichten er allemaal gepost zijn. In een oogopslag kun je de positieve en negatieve berichten van elkaar scheiden, zie je wat de trending topics zijn en kun je doorklikken naar het oorspronkelijke bericht om indien nodig actie te ondernemen. Zo heb je optimale grip op wat er op de socials gebeurt.
Inzichtelijke rapportages
Met behulp van een monitoring tool zorgen we ervoor dat je op de door jouw gewenste frequentie (dag, week, maand of kwartaal) een uitgebreid en overzichtelijk rapport ontvangt met de vermeldingen van jouw bedrijf. Hierbij kun je ook meteen zien waar het geplaatst is, door wie en met welke toon. Wel zo handig!